O BNG demanda unha verdadeira conexión de autovía entre Celanova e a fronteira portuguesa e desaproba o proxecto da conselleira de infraestruturas

Noelia Currás, Antonio Valado, Iago Tabarés, Bernardo Varela
Noelia Currás, Antonio Valado, Iago Tabarés, Bernardo Varela

Iago Tabarés considera as obras da Xunta “Low Cost” que non atenden as necesidades da veciñanza e trasladará ao Parlamento as necesidades veciñais

Antonio Valado non da por bo ese simple bacheado, e afirma que fai falla unha vía de alta capacidade que non atravese Bande e Verea.

Bernardo Varela traslada a situación ao Pleno Provincial na procura de unanimidade dos partidos na defensa dunha aposta de País que vertebre o territorio.

O BNG demanda unha verdadeira conexión de autovía entre Celanova e a fronteira portuguesa e desaproba o proxecto da conselleira de infraestruturas

O alcalde de Verea, Antonio Valado, afirmou que tras a reunión mantida onte coa conselleira de Infraestruturas e Mobilidade, Ethel Vázquez, en Lobios onde a conselleira presentou o proxecto de conexión entre Celanova e a fronteira portuguesa non se pode considerar que ninguén quedase satisfeito co proxecto.

 “Ao final isto é un parche e non é o que realmente se precisa, pois se fan carrís de adiantamento e despois a estrada cruza  polo medio de Bande e de catro núcleos de Verea onde hai que ir a 50 km/h, eso nin é bo para os usuarios nin para a veciñanza que padecemos os perigos do tráfico viario” declaraba o alcalde nacionalista, que continuou  afirmando que “até que haxa unha vía de comunicación directa entre a cidade de Ourense e o norte de Portugal non teremos solución ao que precisamos”. Nestes intres a conexión entre os concellos da Lobios e a cidade de Ourense pode levar até unha hora e media.

O deputado do BNG, Iago Tabarés, que ven de rexistrar iniciativas no Parlamento galego a este respecto, indicaba que novamente en Ourense, pola vía dos feitos, “vemos que non se están cumprindo os proxectos estratéxicos;  se falamos dunha conexión da A-52 co polígono, resulta que remata a dous quilómetros do polígono e na N-525; falamos de proxectos que non son o que Ourense precisa;  se falamos do edificio administrativo da Xunta, levamos décadas agardando; se falamos da cidade de Ourense vemos a rúa Otero Pedraio, Marcelo Macías, todo obras “Low Cost” que desde logo non están para atender á necesidades da veciñanza.”

 Pola súa banda, Bernardo Varela, voceiro do grupo provincial do BNG na Deputación de Ourense, anunciaba que procuraría o consenso de todos os partidos con representación no pleno provincial para demandar unha conexión entre Celanova e a Madalena que permita unha verdadeira vertebración da  do suroeste da provincia e a articulación entre a Ourense e o norte de Portugal.

“ Estamos ante unha gran oportunidade porque Portugal vai ampliar a vía rápida  IC-28 até o Alto da Madalena o que  vai permitir  que a  terceira e segunda cidade do país veciño estén conectadas co sur da provincia e coa capitalidade”. Porén, sinala o voceiro nacionalista, a Xunta  xa comezou coas rebaixas nas obras e mesmo non aspira a loitar pola consecución de fondos Next Generation para esta infraestrutura, como deixaba entrever a conselleira en Lobios.  “Precisamos unha aposta de País para ampliar a AG-31, algo que xa estaba previsto en 2009” declarou Varela.

Para o BNG esta infraestrutura debera servir para conectar e comunicar a poboación da Baixa Limia con Ourense, con Galiza, e establecer unha relación social, económica na eurorexión, que permita a conexión de Ourense co Norte de Portugal, favorecendo os fluxos de poboación de relación comercial  coas cidade de Porto e Braga a través da Baixa Limia e tamén con Ourense, Galiza, o Estado e o resto de Europa.

 Iago Tabarés declaraba que era preciso un criterio de eficacia e eficiencia na xestión dos recursos públicos, “porque entendemos que  rematar a autoestrada AG-31 en Celanova, tras investir 121 millóns de Euros e non acadar o obxectivo do proxecto inicial, é dicir, a súa continuidade até a fronteira con Portugal, non permite cumprir os obxectivos para os que se investiron ese recursos públicos.”

O BNG demanda unha verdadeira conexión de autovía entre Celanova e a fronteira portuguesa e desaproba o proxecto da conselleira de infraestruturas