O BNG abandona o pleno ante conductas inadmisíbeis en institucións democráticas

O BNG decidiu hoxe abandonar o pleno no momento en que tivemos coñecemento de que se estaba utilizando documentación persoal dunha concelleira para incidir no debate político.

cuarteiron 2O grupo municipal do BNG considera inaceptábel que se recurra a datos persoais de representantes públicas, nomeadamente se non se axustan á realidade, como ferramenta de ataque ás posicións políticas. Unha vez máis o Concello de Ourense envolto en polémicas alleas ao interés da cidadanía.

Se ben o BNG mantén claras discrepancias coas formas de facer política dos outros grupos políticos do Concello de Ourense non admite actitudes como a amosada hoxe polo grupo de goberno que se serviu de información privada que debera custodiar o servizo de persoal do Concello para atacar políticamente a Susana Gómez Valencia.

Dende o BNG lamentamos unha vez máis que o debate político e as propostas de futuro para a cidadanía fiquen nun segundo plano fronte as actitudes de parte da corporación municipal.

O BNG abandona o pleno ante conductas inadmisíbeis en institucións democráticas