Momento da rolda de prensa

O BNG encara a súa XVII Asemblea Nacional do vindeiro 07 de novembro co reto de culminar o cambio político transformador na Galiza coa presidencia da Xunta

Segundo o responsable Comarcal Sarín Núñez "Somos unha organización forte, presente e enraizada en todo o país, que está a vivir un proceso de medre organizativo nos últimos anos e que se marca como un dos obxectivos centrais agrandar a base social do nacionalismo para reforzar o BNG como alternativa política".

Bernardo Varela

O BNG defendeu os intereses de Galiza no pleno provincial ante os abusos das eléctricas

Varela propuxo a creación dunha empresa pública galega de enerxía que xestionase os encoros con concesións vencidas e cando menos o 20% da enerxía producida polos eólicos instalados en Galiza.

Os partidos de Baltar e Jacome opoñense ao financiamento privincial equitativo do Plan Único proposto polo BNG e aproban uns orzamentos clientelares e tóxicos para a maioria dos concellos de Ourense

O BNG demandou a recuperación de desconexións territoriais da CRTVG

Ler novas

Luis Seara: "dicimos alto e claro, residencia sí, pero queremos garantías e a día de hoxe non existen"

"O que pretende o PP é xustificar os seus reiterados incumprimentos con Ourense botándolle a culpa aos demais". Que foi da promesa de Feijóo de 2017 de construir unha residencia pública en Ourense?"

"Nós demos o voto favorable a unha moción o 4 de decembro de 2020, vinculada ao cumprimento de 2 premisas, ningunha das dúas cuestións está resolta, por máis que se empeñen en dicir o contrario".